LMS – administrationssystem

LMS betyder Learning Management System, og det er et administrationssystem til e-learning-moduler.

I Guide2know har vi udviklet vores eget LMS i tæt samarbejde med vores eksisterende kunder. LMS’et er simpelt, brugervenligt og frem for alt en billig løsning, når man ønsker at gå i gang med e-learning.

LMS’et er internetbaseret og hostet hos en dansk serverudbyder. Vi sørger for serverkapacitet, back-up og systemvedligeholdelse.

I standardudgaven kan I oprette, fratræde og slette deltagere. I kan tildele og genstarte moduler, og I kan styre modulernes deadlines. I kan også udsende logins og administrere indholdet i de systemmails, der sendes. Og ikke mindst kan I nemt følge med i alle e-learning-aktiviteterne bl.a. ved at udskrive statistikker i rapporter.

Standardudgaven indeholder:

  • De første 2000 deltagere
     
  • 2 topadministratorer
     
  • Ubegrænset antal decentrale administratorer
     
  • 2. linjesupport
     
  • Advis- / rykkerfunktion
     
  • Ubegrænset antal profiler til automatisk at styre modultildelingen afhængig af medarbejdernes fagprofil
     
  • Undervisning af topadministratorer
     
  • Afvikling af ubegrænset antal moduler
     

Dette får I for en årlig licens på kun kr. 25.000 ekskl. moms.

Ud over standardløsningen er det også muligt at gøre forskellige tilkøb:

  • Ekstra topadministratorer
     
  • Integration til automatisk vedligehold af deltagerdatabase
     
  • Single-sign-on-løsning
     
  • Specialdesignet deltagerportal
     
  • Engangsimport af deltagere ved opstart

     

Hvis I har ønsker ud over dette, kan vi også sagtens finde en løsning på det!

Er I blevet nysgerrige? Kontakt os endelig, så vi kan få en snak om jeres ønsker og behov.

     Åbn produktblad