Support i øjenhøjde

God service er ikke bare noget, vi siger – det er noget, vi gør. Hos Guide2know står glade kunder og tilfredse samarbejdspartnere øverst på ønskelisten. Vi forsøger at se alt fra kundens synspunkt og med udgangspunkt i det, gør vi alt, hvad vi kan for at komme vores kunders spørgsmål i forkøbet. Vi tænker hele vejen rundt og yder den sparring, vejledning og support, som vi selv ville ønske, hvis vi var kunde.

2. linjesupport er inkluderet i standardpakken, når man køber vores LMS. Både i forhold til at afhjælpe problemer og fejl, men i høj grad også i forhold til gode råd og hjælp med implementering og drift.

Vores supportteam sidder klar på telefon og mail alle hverdage fra 8-16.

Som et tilkøb til G2K’s LMS, tilbyder vi som noget nyt også 1. linjesupport direkte til jeres deltagere. Det betyder, at vi tager os af alle support-spørgsmål fra jeres brugere, og sørger for at give hver eneste bruger den bedste service. Ingen kender vores systemer bedre, end vi selv gør. Derfor mener vi også, at vi kan give brugerne den absolut bedste support-oplevelse.

Er du interesseret i at tilkøbe 1. linjesupport, kan du kontakte os for et uforpligtende tilbud.