LMS – administrationssystem

LMS betyder Learning Management System,
og det er et administrationssystem til e-learning-moduler.

Guide2knows softwareudviklere udvikler og vedligeholder LMS'et i tæt samarbejde med vores support, samt eksisterende kunder. LMS'et bliver løbende opdateret og vedligeholdt med afsæt i interne beslutninger – og naturligvis kundernes forslag til forbedringer og generelle behov.

LMS’et er internetbaseret og hostet hos en dansk serverudbyder. Vi sørger for serverkapacitet, back-up og systemvedligeholdelse.

Når I indgår et LMS-samarbejde med os, får I teknisk sparring fra vores supportteam. Jeres udvalgte topadministratorer (superbrugere) bliver naturligvis undervist i systemet, hvor vi afdækker jeres behov. 

Standardaftalen indebærer:

  • De første 2000 brugerlicenser
  • 2 topadministratorer
  • Ubegrænset antal decentrale administratorer
  • 2. linjesupport
  • Ubegrænset antal modulpakker - tildeling af læringsforløb afhængig af brugernes behov
  • Mulighed for at uploade et ubegrænset antal e-learning-moduler
     

Udover standardaftalen er det også muligt at gøre forskellige tilkøb:

  • Ekstra topadministratorer
  • ADFS – automatisk brugerstyring og stamdatavedligeholdelse
  • Specialdesignet læringsportal
  • Mikromodul-funktion
     

Hvis I har ønsker udover dette, kan vi sagtens finde en løsning på det. Kontakt os endelig, så vi kan få en snak om jeres ønsker og behov.

  Åbn produkbladet