LMS – administrationssystem

LMS betyder Learning Management System, og det er et system, hvor du tildeler e-learning-moduler og kan tracke på kursusdeltagernes fremskridt.

Vores softwareudviklere udvikler og vedligeholder LMS'et i tæt samarbejde med supporten og eksisterende kunder. Opdateringer af LMS'ets funktioner afspejler kundernes behov for, at systemet kan imødekomme forskellige cases.

LMS’et er internetbaseret og hostet hos en dansk serverudbyder. Vi sørger for serverkapacitet, back-up og systemvedligeholdelse.

Når I indgår et LMS-samarbejde med os, får I teknisk sparring fra vores supportteam. Jeres udvalgte topadministratorer (superbrugere) bliver naturligvis undervist i systemet, hvor vi bl.a. afdækker jeres specifikke behov. 

Standardaftalen indebærer:

  • De første 2000 brugerlicenser
  • 2 topadministratorer
  • Ubegrænset antal decentrale administratorer
  • 2. linjesupport
  • Ubegrænset antal modulpakker - tildeling af læringsforløb afhængig af brugernes behov
  • Mulighed for at uploade et ubegrænset antal e-learning-moduler
     

Udover standardaftalen er det også muligt at gøre forskellige tilkøb:

  • Ekstra topadministratorer
  • ADFS – automatisk brugerstyring og stamdatavedligeholdelse
  • Specialdesignet læringsportal
  • Mikromodul-funktion
     

Hvis I har ønsker udover dette, kan vi sagtens finde en løsning på det. Kontakt os endelig, så vi kan få en snak om jeres ønsker og behov.

  Åbn produktbladet