LMS – administrationssystem

LMS betyder Learning Management System, og det er et administrationssystem til e-learning-moduler.

I Guide2know har vi udviklet vores eget LMS i tæt samarbejde med vores eksisterende kunder. LMS’et er simpelt, brugervenligt og frem for alt en billig løsning, når man ønsker at gå i gang med e-learning.

LMS’et er internetbaseret og hostet hos en dansk serverudbyder. Vi sørger for serverkapacitet, back-up og systemvedligeholdelse.

I standardudgaven kan du oprette, fratræde og slette brugere. E-learning-moduler kan tildeles og genstartes, og modulernes deadlines kan også ændres efter behov - både generelt og på den enkelte bruger. Du kan også udsende logins og administrere indholdet i de systemmails, der sendes. Og ikke mindst kan du nemt følge med i alle e-learning-aktiviteterne bl.a. ved at hente statistikrapporter.

Standardudgaven indeholder:

  • De første 2000 brugere
  • 2 topadministratorer
  • Ubegrænset antal decentrale administratorer
  • 2. linjesupport
  • Advis-/rykkerfunktion
  • Ubegrænset antal modulpakker til automatisk at styre modultildelingen afhængig af brugernes fagprofil
  • Undervisning af topadministratorer
  • Mulighed for at uploade ubegrænset antal moduler
     

Udover standardløsningen er det også muligt at gøre forskellige tilkøb:

  • Ekstra topadministratorer
  • ADFS – automatisk brugerstyring og stamdatavedligeholdelse
  • Specialdesignet portal
  • Mikromodul-funktioner
     

Hvis I har ønsker udover dette, kan vi sagtens finde en løsning på det. Kontakt os endelig, så vi kan få en snak om jeres ønsker og behov.

     Åbn produktblad